Searching For Satisfaction

Tuesday Morning Randomness

Posted on: March 22, 2011


Today is another day that I’m being held hostage in the lab by this project. I can barely grab 30 mins for lunch on days like this. *sigh*

I started reading Perfect Peace by Daniel Black. Interesting book so far.

I randomly watched Away We Go this weekend & that movie really tickled me.

So I went out to celebrate my girl’s bday on Friday night & in one night & it was quite an evening. Let’s just say that Minneapolis is too damn small.

I have a new admirer. It’s kinda nice. Still on the bench tho.

New music I’ve been listening to: that new Chris Brown (lots of pop, but overall I like it); that Frank Ocean mixtape (really dig that); Carlitta Durand’s Nostalgic Nights (released awhile ago but I still dig it); and Childish Gambino’s Culdesac (love love love him!)

Ever learn something about a friend & see them in a completely new light? Yeah, that happened to me a couple weeks ago & I swear it feels like a blindfold has been removed from my eyes. I missed some big stuff & was completely fooled…but thats ok I suppose.

I’m in this weird space with my clothes. I’ve lost so much weight that I really need all new stuff, especially for work. Yet I don’t want to buy stuff…cause I’m still losing weight. And clothes are expensive! But I feel like I look horrible in my work clothes, so I gotta figure this out.

You know an artist I don’t like? Big Sean. That fool cannot rap! He sucks, IDK why Kanye signed him.

I drink too much pop.

I got these shoes this weekend:

I love them, I’m super tall in them & they are actually comfy.

I discovered that my friend likes Vampire Weekend & The Black Keys #yay How did I not know this?

I wanna be a yoga instructor. I should just do the teaching training program.

I’ve been breaking out & it’s distressing me 😦

Advertisements
Tags: ,

2 Responses to "Tuesday Morning Randomness"

I ate lunch late but luckily the cafeteria is open till 1pm.

Get what you can altered and hold out as long as you can.

I have given up 99% of the items that contain HFC, with the majority being soft drinks (soda). Lost 10 lbs as a result.

And yes, those shoes are banging.

Forget everything else and give me those shoes! LOL

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

The Blog

Ever wanted to get into the mind of a young, single, professional Black woman? Well here's your chance. Travel with me on this journey called life as I try to find the elusive state of satisfaction...I promise, it'll be a fun time....
twitter / Jubilance1922

Past Posts

The Red Pump Project
%d bloggers like this: